Audyt SEO
Audyt SEO, ostatnio jest to bardzo modne. O co tu chodzi? Niby firma zleca pozycjonowanie wcześniej wytypowanej firmie. Wszystko wydaje się w porządku. Pozycje idą do góry, faktury są opłacane. Po co więc sprawdzać czy czynności, jakie wykonuje firma zajmująca się pozycjonowaniem naszej strony są prawidłowe. W końcu i tak wszystko weryfikuje algorytm wyszukiwarki.
Oczywiście jest w tym bardzo dużo racji. Jeżeli jesteśmy na ustalonych pozycjach, opłacamy faktury to po co nam jakaś weryfikacja?
I tu szanowni Państwo pojawia się ciekawa odpowiedź. Jak wszyscy doskonale wiemy każde działanie mające na celu wpłynięcie na ranking w wyszukiwarce jest niezgodne z wytycznymi Google dla webmasterów. Zazwyczaj kończy się to nałożeniem filtra (cofnięcie strony o kilkadziesiąt pozycji w rankingu), a w ekstremalnych przypadkach nawet kończy się to banem (całkowite zniknięcie strony z rankingu).
Audyt strony SEO ma na celu jedno zadanie, ma sprawdzić w jaki sposób nasza strona jest pozycjonowana. Jeżeli zamówicie Państwo audyt w naszej firmie, to dowiecie się o:
- optymalizacji swojej strony (czy została przeprowadzona, czy nie, jeżeli tak, to na jakim jest poziomie)
- jakimi sposobami firma, której Państwo zleciliście pozycjonowanie pozycjonuje Waszą stronę
- czy Wasza strona jest tak pozycjonowana, aby zminimalizować ewentualne skutki kar jakie są nakładane przez algorytm lub pracowników Google.
Jeżeli zależy Państwu na marce, która jest łączona niejednokrotnie z samą domeną, to jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Audyt nie jest potrzeby dla firm, które po nałożeniu kary zmieniają adres strony www oraz zmieniają wszystko co było z tym związane (wizytówki, kalendarze, gadżety reklamowe itp).